Thursday, August 11, 2011

NoLifeWithout' Appeltaart

Hi!
Mischien is het al weer een beetje snel om het over lekkerneijen te hebben,
maar dit moet gewoon!
Want wij zijn niet alleen gek op mode maar ook op sweet stuff, maar ik denk niet dat wij de enigste zijn, haha ;p
Maar morgen ga ik net zoals elke week een appeltaart maken, niet omdat ik dat een verplichting vind, maar omdat ik niet kan leven zonder appeltaart!
Het is niet alleen heel lekker, maar ook nog eens leuk om te maken met all your friends!!
En daarna lekker met z'n alle opeten!
Helaas zal ik het morgen alleen moeten doen,
Maar dan kan ik wel lekker de deegresten in m'n eentje opeten, haha ;p
Een van de belangrijkste ingrediƫnten zijn kaneel en a lot of sugar!!
zo maakt het allemaal lekker zoet!
waar ik wel van hou, hihi :)

ik laat nog wel weten hoe het eindresultaat was!!

Lots of Love,
Trix

No comments:

Post a Comment