Friday, August 12, 2011

NoLifeWithout' Money

Hello people!!

We gaan het nu hebben over misschien wel een van de aller belangrijkste dingen in je leven,
en dan heb ik het niet over schoenen, of die ene leuke jongen, maar.... GELD!
Zonder geld ben je nergens, alles wordt steeds duurder dus dat betekent; een baantje!!
Het klinkt misschien verschrikkelijk, en dat dacht ik eerst ook, maar ik werk deze zomer bij de kapsalon van mijn moeder, en ik moet zeggen, het valt reuze mee.
Ik hoef gelukkig geen haren te knippen of een permannentje er in rollen, nee gelukkig niet haha, ik moet alleen de afwas doen een beetje vegen en dat soort dingen.
Maar zondag begin ik met mijn nieuwe baantje; oppassen bij de buren!
Het zijn echt schatjes!
Ik heb er heel veel zin in!
Maar zijn dit niet echt baantjes voor jou?
Zoek dan in kranten, er staan vast wel advertenties voor leuke baantjes voor jou leeftijd!
Of misschien hebben je ouders of buren nog wel kleine klusjes in huis,
overal valt geld uit te halen,
of gebruik je talent, maak schilderijen, kleren, kussen, schalen of iets anders. Wie weet kan je er later iets mee doen....

lots of love,
Trix

No comments:

Post a Comment