Monday, November 7, 2011

NoLifeWithout'1D

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik jullie heb geüpdatet over One Direction,
en daarom word het ook eens hoog tijd.
En niet alleen omdat we niet zonder hun kunnen maar ook omdat ik veel nieuws te vertellen heb;

- heb je gister avond de EMA's gekeken?
ja dat was echt leuk, maar wat nog leuker is is dat 1D waarschijnlijk volgend jaar op de EMA's gaat     optreden.
Maar nu komt 't aller leukste; DE EMA'S ZIJN WAARSCHIJNLIJK IN AMSTERDAM.
rustig laat dit maar even bezinken want er komt nog meer leuk nieuws aan......

-Afgelopen week was er een meisje die 5 minuten bellen met Zayn had gewonnen.
dat alleen al is geweldig, maar het beste moet nog komen; hij zei dat ze binnenkort naar Nederland kwamen!
de datum is nog niet bekend, maar wij kunnen nog wel even wachten ;p

-En over ongeveer een week kunnen alleen wij(Nederland) hun nieuwe album 'Up all night' bestellen!
ze hebben namelijk een deal gemaakt met de site bol.com die jullie natuurlijk allemaal kennen ;p
vanaf 18 november is het album verkrijgbaar en dat is 10 dagen eerder dan de rest van de wereld :D
en om het nog leuker te maken krijg je er een poster bij, en....... je maakt kans op een reis naar Londen om een  concert van 1D bij te wonen! ook heb je 28% korting, nou als dat geen genoeg redenen zijn dan weet ik niet meer... voor 12,99 kun je 'm nu gaan bestellen!

-En de previeuws zijn al een tijdje bekend, dit zijn ze;
 en dit is de tracklist;

1.One thing
2.Save you tonight
3.Stole my heart
4.More than this
5.Up all night
6.I wish
7.Tell me a lie
8.Taken
9.I want
10.Everything about you
11.Same mistakes




-En als je het misschien nog reden: tussen 21:00 en 21:30 pleegt de nederlandse radio zender slam FM een telefoontje met Niall!
dit is de site;
http://www.slamfm.nl/page/home

Ik ga het proberen op te nemen, dus als je het niet kan luisteren laat het maar weten dan stuur ik het je op!
En het werd net ook bekend dat om 19:00 een belgische radio zender met 1D gaat bellen, dit probeer ik natuurlijk ook op te nemen, maar als je het zelf wil luisteren is dit de link;
 http://www.mnm.be/
en dan moet je op 'live luisteren' klikken, enjoy!
Hier nog een nice pica:







Lots of Love,
Trix♥

No comments:

Post a Comment