Wednesday, December 14, 2011

Nolifewithout'Fashiolista

Zoals jullie denk ik al wel hebben gezien zijn we nu ook actief op fashiolisa.com!
 I love this site! Want dit is en ce moment tocht wel echt thé place to be op online fashiongebied. Stiletto's, armbanden, jurkjes,  shorts, zonnebrillen.. echt een shop paradijs!


Voor de girls die deze hippe site nog niet kennen; schaam je!
Haha nee grapje, ik zal het even uitleggen.
Je kan een account aanmaken en dan kan je uit de géweldige lijst fashion items, die elke dag vernieuwd wordt, je eigen profiel samenstellen. Met één klik op je muis heb je bijv. al die ó zo leuke shoes op je profiel! Naast je eigen profiel kan je natuurlijk ook andere meiden 'volgen' en hun collectie bekijken. 
Nog iets leuks is dat je de 'heart-button' kan downloaden, zodat je een hartje bovenin je internetbalk krijgt. En daarmee kan je op elke website of weblog dat leuke jurkje of die leuke pumps direct op je profiel zetten door op het hartje te klikken. 
Natuurlijk vinden wij het superleuk als je ons fashiolistaprofiel volgt, deze heeft bijna dezelfde naam als onze blog; nolifewithoutstyle. (zie hiernaast)




Dus laat je inspireren, ontdek nieuwe fashion items en 'love the items you love the most' ! 


Hóe toevallig, de dag dat ik ons fashiolista profiel had aangemaakt was ik bij de boekhandel en wat zag ik tussen de Girlz en Cosmogirl liggen? tatadamm.. Een spiksplinternieuw tijdschrift, genaamd: Fashionista! (mij viel de naamovereenkomst op van Fashiolista & Fashionista;p) 
Een blad vol met de nieuwste trends, fashionweetjes en columns van meiden die begonnen zijn met een eigen blog. Zoals Noor, dit is haar blog waar ze mee begonnen is: http://noshitsherblog.blogspot.com/ 
En ook Nikki, deze girl heeft haar eigen youtubechannel met allemaal 'how to' make-up filmpjes, heeft nu een eigen column waarin haar make-up tips geeft.
Dus zo zie je maar weer, uit zo'n kleine blog kan iets heel groots ontstaan. Maar wij blijven vooral dromen, want dromen horen uit te komen! 




Liefs, 
Sanne 

2 comments:

  1. Thanks! Awesome website!

    Take a look at my blog please
    http://zoefashioncity.blogspot.com

    x Zoe

    ReplyDelete
  2. Ze zijn super!

    Leuke blog!! Ik volg je!

    Liefs,xx

    ReplyDelete