Thursday, April 19, 2012

NoLifeWithout'Nagellak



Nagellak, iets waarmee ik eerst nog niets mee had maar waar ik nu verslaafd aan ben!
Ik was altijd al tevreden met een laagje glans maar nu kan het mij niet ge genoeg zijn.
Ik ben dus bezig om mijn nagellak stash uit te breiden, maar ik ben al goed op weg!
Mijn favoriete nagellakjes die ik heb zijn: -You belong to me~53~ Essence
                                                              -Modern Romance~44~ Essence
                                                              -Big City Dazzle-276-NYC(New York clour)


Mijn fav nagellakjes                                                                               Nagellak stash







< 2 zomerse kleurtjes en 1 glitter nagellak maakt mijn top 3 compleet!




En voor al mijn mede-nagellaklovers heb ik hier een aantal tips:

1.Dompel je nagels in ijskoud water zodat de nagellak sneller droogt.
2.Schud je nagellak niet voordat je het gaat gebruiken, er kunnen namelijk luchtbelletjes ontstaan en veranderd de structuur van de nagellak.
3.Om je nagels tot rust te laten komen moet je minsten 4 per maand geen nagellak op doen.
4.Nadat je je nagels hebt gelakt breng je een laagje olijfolie aan, het droogt daardoor sneller en het geeft een mooie glans.
5.Door een stukje ongelakt te laten aan de zijkant van je nagels lijkt het of je nagels langer zijn!

Nagellak trends 2012
-Nude nagellak
-Verschillende gekleurde printjes
-Glitter
-Frisse kleurtjes

Hierbij zijn jullie weer allemaal op de hoogte om stunning nagels te krijgen!

Lots of Love,
Trix

3 comments:

  1. Handige tips en leuke kleurtjes!

    ReplyDelete
  2. Fijne tips en mooie lakjes!

    Wil je elkaar volgen? Laat maar weten.

    XX Tali
    http://hersecondskintali.blogspot.com/

    ReplyDelete